我的網誌清單

2015年8月31日星期一

健怡紅酒

真係可以飲餐飽啦!
最近經常買到飲得嘅跳樓貨,去片!
首先係健怡紅酒,我唔飲酒唔知有呢個產品,原來連王子都唔知。


老老實實 ,原價一定唔試,呢個價錢真係衰咗都冇感覺呀。
況且衰咗,咪用黎煮嘢囉。



每125 ml 55卡咋。


仲係低酒精。


仲有意大利嘅Chianti。


都抵抵地。


德國Riesling。



呢枝都抵呀。


買完紅酒買果茶。


入秋之後王子要成日飲果茶,趁平入吓貨先。


18 則留言:

  1. 酒呢家野, 我真係識條鐵

    回覆刪除
  2. 呢個價冇可能喺我度出現。

    回覆刪除
  3. 大割價, 勁益消費者, 抵買.

    回覆刪除
  4. 酒我吾識, 不過今次真係好抵喎.

    回覆刪除
  5. 很多年前(大約1999)在香港馬莎百貨居然找到一些很便宜的意大利紅酒,三十多元一支,不過味道並不很好,用來煮西餐也還可以罷!
    但你今次買的又確超抵呀,一歐都唔使,而我呢邊就從沒有降價降得那麼低!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地紅酒本身已經係平,仲要再有跳樓貨,真係好難唔買囉

      刪除
  6. 我都唔飲紅酒 , 對紅酒冇咩研究

    回覆刪除