我的網誌清單

2015年9月1日星期二

王子出塞

叫王子幫我响小菜園收咗個巨大翠肉瓜,1.2kg呀!


王子要去咖哩國出trip一星期,咖哩國天天咖哩,日日果幾樣,佢諗起都驚呀。
咁就煮餐〝歡送餐〞俾佢啦。


佢超愛食牛腩,今次整菠蘿牛腩煲。


烤三文魚。


巨大翠肉瓜味道似節瓜,因為冇節瓜食,把小菜園翠肉瓜種巨大啲,就可以代替節瓜啦。
〝冬菇炆節瓜〞。。。


又有Padrón peppers跳樓貨買吓整Pimientos de Padrón 
今次Padrón peppers細細隻,好好食。


生果拼盤:菠蘿、西瓜、芒果。


20 則留言:

  1. 我呢度啲翠玉瓜若割唔切都係好大條㗎,喺星期六market 仲只賣一蚊條,我哋多數當老黃瓜來煲湯的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地冇大翠玉瓜賣㗎,只有自己種先有得食

      刪除
  2. 咁大隻翠玉瓜,唔同香港啲種~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲都種到咁大架,不過可能市場唔興種到咁大囉

      刪除
  3. 翠玉瓜好大隻, 可以食幾餐啊. :)

    回覆刪除
  4. 我就是鍾意食大翠玉瓜多過節瓜,覺得比較甜,又容易煮得淋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大翠玉瓜同節瓜我都鍾意,反而小翠玉瓜就一般,好似冇乜味

      刪除
  5. 食過豐富歡送餐,他更期待回歸餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢去咗兩日已經話個胃唔舒服啦

      刪除
  6. 大大條嘅瓜會有好多核喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 似節瓜d核咁,軟架,但係會有瓜味同甜味

      刪除
  7. 出塞不用和番 仲有歡送飯,真是好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要和番,不過有歡送飯,仲有歸期

      刪除
  8. May I konw where did you buy the pardon pepper?

    回覆刪除