我的網誌清單

2015年9月3日星期四

甜豉油火腿蛋飯

某天中午,不斷想着火腿蛋飯。
揮之不去,唯有立即整。


火腿蛋飯,配甜豉油,茶記經典嘢。


配熱奶茶,又一餐。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我响香港茶餐㕔唔食呢個架,成日好似冇乜餸,要用多多甜豉油撈飯咁

      刪除
  2. 我老公都好鐘意咁整, 不過要加芝士. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗過加芝士架,不過最終抵抗到邪惡嘅慾望

      刪除
  3. 我尋晚食韭菜炒蛋,instead of 鹽,我用左生抽,又幾香架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生抽我未試過呀,反而試過魚露喎

      刪除
  4. 青年時候去餐廳吃午飯,吃得最多就是火腿蛋飯,但跟你的不同,是三隻煎蛋配三塊火腿,淋甜豉油,如今已沒多人想吃了,而雞蛋也變了只得兩隻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果種火腿蛋飯我都食過,茶餐㕔仲有架,不過我响香港唔食呢個,成日好似冇乜餸,要用多多甜豉油撈飯咁

      刪除
  5. 係係咪大手入咗火腿. 見你煮過幾款野.

    回覆刪除