我的網誌清單

2015年9月15日星期二

秋意

秋意濃咗,後山一片新景象。


後山大部份土地,都係葡萄園。


仲有得食,勁甜!



冇人食嘅後果。。。成地蜜桃。。。


蘋果好多收成。




園主正在檢查葡萄甜度,不同甜度會釀造出不同味道來。


睇吓呢個園主種咗乜。


係超巨大南瓜呀!真可愛!


都有啲嘢採吓。




27 則留言:

  1. 看到的果物很好……今年你那邊是否雨水不多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年雨水有,但又有熱浪,菜好貴呀

      刪除
  2. 尾二嗰張相中是什麼果子

    回覆刪除
  3. LI J, 你可不可分享你在德國生活, 會否有文化差異, 你如何適應? 及心態如何?
    因我煩著是否回大陸長住, 但似乎對文化差異及大陸醫療這兩項都卡著了? 很想問問你們移民的感受, TKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 文化差異我唔覺,我諗個個地方都有好有唔好,彈性强就會容易啲適應

      刪除
    2. 可能我太過小心眼吧? 彈性不強, 所以適應能力特別弱吧?!

      你的鄰居不會奇奇怪怪做一些事來影響你, 或是某天突然直接來跟你有衝突, 而你根本從沒犯過他嗎??

      是否德國人比大陸人的文化素質高一些, 所以你不會面對文化差異這一環? 還有, 你會否跟當地人有接觸? 或者, 我實在很煩惱吧? 真的很想有人給我一點意見.

      刪除
    3. 還有, 能否分享一下, 你當時是為什麼要來德國定居?

      刪除
    4. 不好意思,我並不希望過度公開私人生活

      刪除
  4. 原來蘋果樹不是那麼大棵, 我都有想過在我大陸家的後花園, 嘗試將吃餘的蘋果籽, 用來種樹.

    回覆刪除
  5. 成地蜜桃真係浪費,恨C我XD

    回覆刪除
  6. 一地蜜桃都冇人要 好嘥哦,妳拎返屋企要嚟做果醬,蛋糕,蜜餞嘛!

    回覆刪除
  7. 你有合桃, 我想做合桃露啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 合桃露正呀,想加多兩粒芝麻湯圓呀

      刪除