我的網誌清單

2015年9月17日星期四

樹上熟

某日經過一條新路,為咗幾棵樹,停吓車先。


因為呢度有幾棵不同品種嘅蘋果樹,某一棵啲蘋果特別好食。
雖然小小咁,但香味同甜味都幾好。


摘幾個,呢幾日唔使買蘋果啦。


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,我地路邊有蘋果,西班牙就有檸檬同橙

      刪除
  2. 嘩嘩嘩, 妳那邊咁好,這裡在公路摘果實會罰款㗎

    回覆刪除
  3. 路邊的生果不要採……
    我哋摘完會放低啲銀両㗎,哈哈,你哋真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢度種咗好多果樹,冇人理架

      刪除
  4. 哇好正呀!!我日日都會食一個蘋果, 如果日日都有得食新鮮就好喇!!!!!好羨慕!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啱你呀,呢度好多蘋果品種架

      刪除
  5. 回覆
    1. 王子係爬樹高手黎架,佢別名叫Monchichi

      刪除
  6. http://prettytai2014.blogspot.sg/ 在鬧人,睇吓就好,無謂嬲
    Have a good day!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你善意提醒!Have a nice weekend!

      刪除
  7. 我仔仔圖書館附近都有棵蘋果樹, 又係好紅, 不過吾大果, 細細隻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細隻我覺得好cute,掛在樹上都幾靚架

      刪除
  8. 真好!路過都可以摘蘋果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來背後有段古架,有機會講吓

      刪除
  9. 蘋果當造, 我地有排食lu, yummy yummy!

    回覆刪除
  10. 我最近見過啲又紅又大嘅。但係喺私人地方,唔敢摘。

    回覆刪除
  11. Please don`t pick anything around the road it`s not worthy in a long run. The fruit trees may contain pollution due to contamination from exhaust emissions.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來會咁架,咁我去番後山同森林摘lu,多謝你善意提醒!

      刪除