我的網誌清單

2015年9月21日星期一

菜園小進展

Update吓個菜園小進展先!
估吓佢係乜?


係牛蒡呀! 啲葉大大塊架。。。
不過未收得,要再等等。
天氣涼咗啲菜生得好咗,仲好似好開心咁。


芥蘭都開花啦。


種沙律菜遇到好多失敗, 種子買咗兩次都唔得。
第三次終於掂啦, 仲生得好好添。


Raspberry超生性, 時時有得出,日日有得食。


香茅又係唔順利,第三次先掂, 之前一落地就c。


豆豆開花啦!


盤點吓啲農作物, 原來我不經不覺種咗成27種蔬菜!

24 則留言:

  1. 「Raspberry超生性, 時時有得出,日日有得食。」
    香港人話生舊叉燒好過.....而家要改口生舊Raspberry好過.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈。。。。。。你好搞笑呀。。。。。
      我淨係聽過生部iPhone好過生你咋

      刪除
  2. 好犀利呀你。以後唔駛出去買菜喇。煲湯、煮餸和做沙律都可以自給自足了。牛蒡我唔食得。之前用來煲過兩次湯都肚痛,但其他人無事。只能說和它無緣了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗應該唔得啦,如果可以70%自給自足,我已經好開心啦
      原來有人會唔受得牛蒡,你唔講我都唔知呀

      刪除
  3. 有無試過種豆苗啊? 我用荷蘭豆種子種, 好嫩好好食架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啊,不過係用青豆,荷蘭豆種子好貴呀

      刪除
  4. 牛蒡都種到,聽說牛蒡俗稱牛大力?
    哈哈…而這也正好,可為你們裝修房子添上一分活力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛大力我聽過,不過唔知係乜。。。。
      牛蒡容易種呀,我呢個係日本牛蒡,非常易打理,又靚,心心型葉架

      刪除
  5. 嘩,連牛蒡都種到,好叻呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛蒡容易種呀,我呢個係日本牛蒡,非常易打理,又靚,心心型葉架
      不過唔好直接種地

      刪除
  6. 回覆
    1. 牛蒡容易種呀,我呢個係日本牛蒡,非常易打理,又靚,心心型葉架
      不過唔好直接種地
      以我所知,你度天氣啱種架

      刪除
  7. 好勁呀你, 種到咁多樣. 我最近終於種到basil, 已經開心到飛起啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都啱啱落咗種種兩種basil,要準備冬天香草供應呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 除咗Raspberry同韭菜,其他都係由種子種架

      刪除
  9. 回覆
    1. 一般啦,依家仲學緊點樣增加收穫呀

      刪除
  10. 試左咁多蔬果,邊幾種最好食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天時大翠肉瓜好好食,呢排菜葉類,swede,沙律菜都好好食

      刪除