我的網誌清單

2015年9月29日星期二

廢物利用

今年嘅菜價好厲害,比去年同期高出好多。
每年夏天都有平菜食,今年完全唔覺,仲要一下子又入秋喇。
幸好,小菜園開始有啲成績,可以幫補下。
在超市見到芥蘭頭葉,又新鮮又靚,一定要廢物利用啦。
醃咗十日,加啲筍絲肉絲,煮咗一大窩A貨雪菜肉絲。


仲未食午餐,加啲米線,煮過方便午餐。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,報紙都叫啲人食埋啲芥蘭頭葉,唔好浪費

      刪除
  2. 去開間超市冇咗芥蘭頭葉lu.

    回覆刪除
  3. 我鍾意鹹菜肉絲配米粉,我那些年未興食米線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實除咗米粉米線,配烏冬,上海麵我都鍾意食架

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈!你強項我應該學唔到啦,我做手工冇心機架

      刪除
  5. 我想問下冇芥蘭頭菜,用Kale嚟整雪菜得唔得呢?哈哈…因為我覺得呢種菜夠晒綠色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過,不過應該得,芥蘭頭葉同Kale係同一個家族,似架

      刪除
  6. 我喜歡食雪菜肉絲窩米. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪菜肉絲好百搭,窩米炆米都好好食呀

      刪除