我的網誌清單

2015年9月27日星期日

冬蔭功燒排骨

成日裝修,個人好攰架!
見進度好咗,王子個樣又好攰,叫佢休息一晚,唔好去裝修。
難得可以舒舒服服二人吃晚飯,整啲大家都想食嘅先。


我同王子都愛吃燒排骨,今日整冬蔭功燒排骨。
冬蔭功醒胃又惹味,係我家大愛嘅醬料啊。


冬蔭功燒排骨


材料﹕ 
排骨1 kg



調味: 
冬蔭功醬1-2湯匙 
魚露3湯匙
1湯匙
抽1/3湯匙
1/4湯匙
8湯匙


 
將所有
調味拌勺,試味,
加入排骨,與調味拌勺入雪櫃4小時以上,
焗爐210度,中上層焗20-30分鐘或至全熟


19 則留言:

  1. 任何煮法的排骨我都鍾意食。不過近年英國才見有 meaty ribs。

    回覆刪除
  2. 我呢度搵肉排好難,所以好少整排骨食,不過間中都見到有多少肉嘅……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度相反呀,肉排好易買到,反而好難搵到人幫手斬。。。

      刪除
  3. 食完喱個冬蔭功燒排骨一定咩疲累都無晒^^

    回覆刪除
  4. 大鄉里, 未見過冬蔭功醬

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬蔭功醬好受洋人歡迎,我度連洋超都賣呀

      刪除
  5. 我們家都非常喜歡pork ribs,冬蔭公醬係點架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬蔭公醬有啲似pesto咁,係一個paste,上面有少少油,紅紅地
      亞超有架,好好用,有佢隨時有冬蔭公湯底可以用

      刪除