我的網誌清單

2015年9月24日星期四

舊鄰居

某天,跟王子說起,現鄰居很快會成為舊鄰居。
實在有點不捨。。。


雖不是說每一個鄰居都好啱傾,但相處上都是和和平平。
亦有幾家人,跟我們家特別投契。
鄰居開始知道我哋要搬家,連平時cool爆嘅一位鄰居,都有啲反應。
這天,其中一位鄰居從家鄉度假回來,帶來特產送我,順道問問新居裝修情況。
鄰居笑說:應該不是你口味,但也嘗嘗吧。
要嘗嘗的,大概不是味道,而是人與人之間嘅情誼呢。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係伊朗茶點,類似「和果子」,配黑茶食,甜㗎

      刪除
  2. 好似我哋啲牛丸和蝦丸呀,大邊爐啦,哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈,係喎,真係似未解凍嘅丸丸喎!!好想像力!

      刪除
  3. 遠親不如近鄰,我覺得同鄰居打好関係好重要架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!要日日見,如果關係唔好,對大家都無好處呀

      刪除
  4. 遠親不如近鄰,我啲舊鄰居都係好好,現在都有聯絡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!要日日見,如果關係唔好,對大家都無好處呀
      鄰居話要保持聯絡,有時間返嚟,聽到都有啲心暖

      刪除
  5. 食物好特別, 我估係甜點. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻叻!係伊朗茶點,類似「和果子」,配黑茶食,甜㗎

      刪除