我的網誌清單

2015年9月7日星期一

日式猪軟骨咖哩飯

屋企仲有份猪軟骨,點整好呢?
諗到N個煮法,最後整咗日式猪軟骨咖哩飯。


咖哩內又加入三種蔬菜:南瓜、甘荀同椰菜花。
南瓜新上市,又香又甜又粉,要食多啲先得!
可能因為超耐冇食日式咖哩 ,雖然平凡,但又覺好味喎。


19 則留言:

  1. 平凡中見不平凡,感覺好味喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐冇食,又有猪軟骨,所以特別覺好味呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 涼涼地,胃口同口味真係唔同咗

      刪除
  3. 呢個係王子去印度之前煮嘅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢响印度時煮架,佢去印度之前同之後,咖喱都要停賽呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,佢去印度之前同之後,咖喱都要停賽呀

      刪除
  5. 日式咖哩甜甜哋,我鐘意食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且可以肉同蔬菜可以一齊煮,巧方便呀

      刪除
  6. 我鍾意日式咖哩 唔太辣少少甜 好味呀^^

    回覆刪除
  7. 我哋冇豬軟骨賣,要買就必定連埋排骨一起,況且冇乜肉也不便宜,所以好少有得吃……嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬軟骨我地好平,但後好少好少買到架

      刪除
  8. 伴飯食好正呀,又方便

    回覆刪除