我的網誌清單

2015年9月9日星期三

一人蔬菜餐

某天醒來,充滿活力,立即去買新鮮蔬菜,為自己做一人蔬菜餐。


牛油果點wasabi豉油。


呢排超多豆賣,整泰式蝦醬炒豆。


好想食菌類,做了雙菇炆荀,呢個我十分愛吃。


食咗咁多蔬菜,自我感覺十分良好呀。。。

24 則留言:

  1. 我一個人食, 無咁有心機

    回覆刪除
  2. 豆我唔知煮乜好. 最後配個Rahmsoße食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 义燒豆角炒蛋?豆角炒牛肉?炒粒粒?

      刪除
  3. 我一個人就唔煮咁多樣啦

    回覆刪除
  4. 一餐食咁多,咁真係好充滿「食力」而唔係活力……
    嘻嘻,我都想食呀!

    回覆刪除
  5. 唔用蝦醬炒,我就可以食喇~

    回覆刪除
  6. 好味又健, 你地會不會做green Monday?

    回覆刪除
  7. —個人都食得好豐富喎,果然充滿活力,心情大靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲食材有益,食完可能更有活力架

      刪除