我的網誌清單

2015年9月20日星期日

忙到暈

忙到暈呀!
新居裝修如火如荼,王子放假一周,我地連續九日,朝八晚十,做到冇停手。
清拆、泥水、油漆、牆紙、傢俬翻新.......一大堆工夫。。。
新鄰居都是老人家居多,他們都留意到,紛紛走來表示:年靑真好!咁都冇事,咁都撐得住。。。



努力當然有回報,進展理想,間屋越來越靚。
下周可以開始另一階段工程啦!

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 我無影低呀,之前好樣衰嫁,費事影。。。

      刪除
  2. Post啲Before & After嚟睇吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無影低呀,之前好樣衰嫁,費事影。。。

      刪除
  3. 已見到曙光了,黎明前是這樣的呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 仲有啲未做好嘅,做好我得閒影影啦

      刪除
  5. 袁生呢幾日都朝十~凌晨一時,我就唔得喇,成個人散晒,黏埋少少牆紙就可以開始翻新傢俬同添新傢俬,不過見間屋越來越靚靚真係好開心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大體力勞動囉!同一樣嘢要做N次。。。。。
      係呀!睇到成果真係唔同啲架!個mood好好多!

      刪除
  6. 呢個過程辛苦但滿足感好大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都係咁講!話自己親手做,感覺不一樣喎

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢幾日嘅進展真係大咗好多。。。

      刪除
  8. 回覆
    1. 王子都係咁講!話自己親手做,感覺不一樣喎

      刪除
  9. 呢度人工貴得很厲害; 自己做,時間耐啲,但經濟啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲要啲師傅樣樣計得好足,新鄰居都話佢哋當時都係自己做

      刪除