我的網誌清單

2015年9月30日星期三

貢丸

貢丸一早無晒存貨,趁免治豬肉減價,又係時候整翻批。


屋企無晒貢丸咁耐,王子勁想食。
一早通知佢,會整翻批,想食請留言。
裝修完,王子立即通知我,要食貢丸麵做宵夜。
得得得!!!整埋雙拼都得!
有雪菜肉絲拼貢丸麵做宵夜,裝修完,有碗熱辣辣嘅麵食,都無咁慘。。。


14 則留言:

  1. 我怕貢丸陣冬菇味,所以我反而喜歡豬肉丸多些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬菇味我鍾意架,啱啱整咗另一隻口味肉丸,可能啱你喎,遲啲post

      刪除
  2. 貢丸我都好耐冇整喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排涼咗,我要嚟煮麵,一品鍋同打邊爐都啱

      刪除
  3. 我除了貢丸,其它的丸類都不愛吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實墨魚丸我都鍾意食,不過整唔到呀

      刪除
  4. 真幸福。。。加件午餐肉唔該 XD

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔駛,我哋有cooler,不過貢丸好sell得架,唔會有得淨囉

      刪除