我的網誌清單

2015年10月1日星期四

策略

呢排成日要同王子去diy shop補倉,幾乎間間去過。
留意到其中一間,有咁嘅策略。
逢每朝八點至九點,只要有幫襯,可以有杯免費咖啡。


比完錢,自己招呼自己,去撳掣就有嘢飲。
話就話有免費咖啡,不過其實有好多選擇,可以隨便揀。


而且,佢不限次數,幫襯一次就有一杯。
諗唔諗到,點解要每朝八點至九點,先有呢個優惠呢?


其實每朝八點至九點,係一般人趕返工嘅時間,對裝修工人嚟講就係入貨嘅時間,佢哋慣咗早開工早收工,開工前亦會先飲杯咖啡。
裝修工人係diy shop大客仔,買少少嘢已經幾百歐,仲經常要買,呢個策略都幾聰明㗎。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我哋有啲都係,主要係superstore個啲

      刪除
  2. 八點已經開門啦,香港冇咁早呢.

    回覆刪除
  3. 這個idea 幾好喎, 應該可以吸引多D客戶. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係囉,見好多裝修工人响門口飲咖啡

      刪除
  4. 我呢邊見過有傢俬舖,大型的Wholesale 店,售車的公司都有免費飲品提供,而且是不分時段,同不一定要購物的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過電器鋪有免費飲品提供,又係不分時段,同不一定要購物,不過唔可以自己斟,要職員斟囉

      刪除
  5. 英國有超市都有免費咖啡,不過我未試過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市我未見過有,電器鋪反而有喎

      刪除
  6. 我度DIY鋪唔係好多間,冇乜競爭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?!會唔會係DIY鋪大,所以位置响城外?

      刪除
  7. 香港嘅獅子銀行郁有免費咖啡飲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平民百姓行入去就有得飲?唔使做尊貴客戶先有?

      刪除