我的網誌清單

2015年10月30日星期五

印度直達

某日王子回家,叫我閉上眼,聞下佢帶咗啲乜嘢返嚟。


原來係印度直達!
印度同事嚟交流,事先問定王子要乜做手信,佢話要芒果,但係芒果過咗造喎。
無芒果,佢就想要木瓜,不過木瓜易爛難帶,於是帶咗呢三種當造生果嚟。
番鬼荔枝同番石榴我哋都無得賣,上一次食應該係旅行嘅時候。
石榴我哋有,不過賣得幾貴(無香港咁貴!!)。
番石榴香味好勁呀,小小幾隻,依家成廚房都係番石榴味。
久違了嘅水果,帶來了久違嘅味道。
不過,我最想食都係榴槤呀!!!

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,上次帶過芒果嚟,好受歡迎架

      刪除
  2. 我星期二又買左番石榴回家, 我又係好耐無食呢!

    回覆刪除
  3. 番鬼荔枝耐唔耐o係Rewe超市有西班牙貨賣架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?!我未見過有呀,不過可能Rewe唔就腳,我少巡呀
      貴唔貴架?

      刪除
    2. 印象好似係一歐幾一個(我喺Köln買),平過維也納。

      刪除
  4. 呢幾樣野我地都有。印度香料都好正架。

    回覆刪除
  5. 我呢邊所有生果都禁止私人帶入口,聽講是農業政策喎!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係喎,醒吾起可以煲湯添!或者留兩個嚟煲湯先

      刪除
  7. 同事的手信全都是給你的,一定甜到入心 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好戇居㗎,佢第一句話係比我,諗諗吓發覺句子唔正確,改番話係比大家嘅,不過我都慣啦。。。哈哈哈。。。

      刪除
  8. 我至like番鬼荔枝,香港有得賣泰國出產,無印度架,食味有無唔同呢?

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,上次帶過芒果嚟,好受歡迎架

      刪除