我的網誌清單

2015年10月6日星期二

紫菜燕麥火雞丸

睇得呢個部落格多嘅,應該留意到,我係唔煮火雞㗎。
因為怕鞋熠熠,火雞,雞胸肉我同王子都唔食。
超市免治火雞肉大減價,又想挑戰下自己,睇下可唔可以將呢個健康食材,變成家中人氣食品。


買緊免治火雞肉時,王子來電,問:

>>做緊乜呀?>>買緊免治火雞肉>>吓??乜話??>>免治火雞肉呀>>火雞??!!你買火雞??!!你有病呀?。。。。

哈哈,我要試用免治火雞肉,做紫菜燕麥火雞丸呀!
結果係,王子完全唔信呢個丸丸係火雞肉做嘅,話同豬肉丸無分別!
火雞肉健康啲,以後有大減價,一定會上倉用來整火雞丸。
加咗紫菜,彈牙肉丸中有啲爽口紫菜,正呀!
真係好,終於搵到個方法俾呢個健康食材入門啦。



紫菜燕麥火雞丸 :


材料﹕
免冶火雞肉 1 kg
紫菜1/4塊
炸亁葱片/炸洋葱片 40g
蒜茸1 1/2湯匙
燕麥4湯匙


調味:
鹽 1/3湯匙
生抽 2湯匙
糖 1湯匙
生粉 2湯匙
白胡椒粉1/4茶匙
泡打粉 2包(或跟包裝說明)
水1/2杯



紫菜用清水浸5分鐘,取出,略剪碎,
將所有調味、蒜茸、燕麥、炸亁葱片撈勺,
將免冶豬肉置入大鍋內,平均倒入紫菜及調味,
用hand mixer攪拌至肉粒消失及起膠,
肉漿有時會向上轉,可以用义壓番低佢,
亦可用KitchenAid mixer或者麵包機代勞,
入雪櫃雪至少5小時,
取出再用2隻鐵匙〝互畢〞肉漿至圓形然後直接放入1鍋凍水中,
完成所有後用中小火將肉丸煮熟。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 要將啲唔鍾意嘅健康食材變身,真係要諗諗

      刪除
  2. 我以前貪方便會買火雞胸煮野㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响人哋屋企食過火雞胸煮野,食咗一塊就放棄啦

      刪除
  3. 火雞胸肉我食架,同雞胸一樣,都幾滑架

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞胸好少少,火雞胸肉我真係覺得粗同鞋熠熠

      刪除
  4. 幾好喎, 有免治火雞肉賣, 我要自己起肉架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你响香港買火雞,再自己起肉?

      刪除
  5. 回覆
    1. 我仲未食過唔粗同唔鞋熠熠嘅火雞胸呀

      刪除
  6. 真係好少聽到有火雞丸,既然王子都話得,咁都冇嘥你的心機呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有啲意外,火雞丸食味竟然好好喎

      刪除
  7. 回覆
    1. 火雞丸食味好,而且健康啲,值得推薦呀

      刪除
  8. 火雞....我家人感恩節同聖誕節一定食火雞,我會先brine,所以唔會鞋㗎,當然最好食係用啲骨來煮粥, hehehehee... (Chinese is still Chinese even my kids look forward to the porridge )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次食火雞都係又粗又鞋熠熠又乾,希望有日會遇上好味架啦,到時就會改觀啦

      刪除
  9. 犀利!只有自家做先會有火雞丸, 我響街好似未見過.加紫菜我覺得可以晝龍點晴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火雞丸外面真係未見過,你講得啱呀,加紫菜可以畫龍點晴,紫菜仲係我好鍾意食架

      刪除
  10. 妳好有心思,自己不會整,
    我只有買回來吃的,
    喺食過美國品牌煙火雞胸,
    好好味,唔嚡口,好多肉汁...
    愛上了這品牌♡♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一講,我又想起,用火雞做嘅cold cuts味道都ok,不過我仲未食過新鮮整又好味嘅火雞,或者有日遇上之後,到時就會改觀啦

      刪除