我的網誌清單

2015年10月26日星期一

清雪櫃

搬屋兩三星期前已經開始清雪櫃 。
在舊居嘅最後晚餐,主菜係魚。


蕃茄滑蛋伴煎魚。
小時候,屋企整番茄煮魚一定係用紅衫魚,其實有無人屋企興用其他魚呢???
紅衫魚我度無啦,用鱒魚整咋。


主食係有味飯,冬菇南瓜臘腸飯。


21 則留言:

  1. 細時屋企都係用紅衫魚,依家我用鱲魚。

    回覆刪除
  2. 我這邊有急凍紅衫和黃花魚,連獅子魚都有,但就貴得很,而且未必一定好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係見過黃花魚,都係急凍嘅
      未必一定好食》》》好同意呀,有時仲好難食添呀

      刪除
  3. 以前我家都係用紅衫魚,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺我識啲家庭都係用紅衫魚㗎

      刪除
  4. 回覆
    1. 我發覺我識啲家庭都係用紅衫魚㗎

      刪除
  5. 係喎. 我家煮茄汁魚都係用紅衫魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,唔會有人番茄煮鯇魚個喎

      刪除
  6. 蕃茄蛋紅衫係我細個最愛的菜之一!!! N 年無食過啦!

    王子識用筷子夾魚嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有機會又煮啦,冇紅衫,用下其他魚代替都好吖。
      佢依家已經識用筷子夾魚啦

      刪除
    2. 嘩,王子好勁啊﹗用筷子夾魚真係 advanced level ﹗

      我家肥仔極唔鐘意蕃茄蛋....因為買荷蘭蕃茄煮佢話無味,用車厘茄煮佢就話浪費﹗(車厘茄要一粒粒生食先正喎)

      刪除
    3. 佢筷子功唔錯架,係呀,有時啲番茄唔夠熟就摘,係冇乜味架,可以加少少茄汁同茄膏,咁會香好多㗎

      刪除
  7. 我試過加茄醬,但佢就話太甜,甜味係應該留比甜品的,佢覺得。真係激屎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,咁真係比佢激屎喎。。。

      刪除