我的網誌清單

2015年10月12日星期一

撐枱腳

周日,裝修到天黑,其他工程做唔到啦。
建議王子,不如返屋企煮,食得舒服啲!
突然有得撐枱腳,因為要快快手煮,回家路上要諗定食啲乜。。。


有羅宋牛尾湯。


沙茶炒甘筍芥蘭頭筍片。


牛肉豆炒蛋。


好肚餓呀,開飯喇!

25 則留言:

  1. 有冇煮飯呀?咁好餸我想食飯呢!

    回覆刪除
  2. 你好快手啊, 如果要我煮有湯有餸, 最少要一個鐘啊. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯我一早煮咗,但有啲揀錯餸,甘筍芥蘭頭豆處理要時間,最後都要煮40分鐘呢

      刪除
  3. 牛肉豆炒蛋呢個組合我未食過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食架,三樣食材有唔同口感,組合起來會好好食

      刪除
  4. 嗰煲牛尾湯咁溶,我諗一定係隔夜的……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過即日牛尾湯都已經好溶,我習慣好早煲,放大半日先飲

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢排難得一齊食,有得一齊食就煮多啲餸囉

      刪除
  6. 全部都係我嘅敏感地帶,有得睇冇得食!嗚嗚~

    回覆刪除
  7. 快啲搞掂間新居就可以晚晚撐枱腳啦^_*

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快可以搬啦,唔駛兩邊走,哈哈哈

      刪除
  8. 自己做裝修真喺幾辛勞,
    三味餸煮得好快手 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好辛苦,但我家王子話好有滿足感同意義囉,我就。。。真係覺得好辛苦囉

      刪除
  9. 自己做裝修真喺幾辛勞,
    三味餸煮得好快手 !

    回覆刪除