我的網誌清單

2015年10月14日星期三

低脂南瓜芝士蛋糕

這個蛋糕,只用一支叉,已經做到。
南瓜大造,有機南瓜大減價,一大個才0.69歐。
這陣子,會多做不同嘅南瓜食品囉。
首先做我好鍾意食嘅低脂南瓜芝士蛋糕。


蛋糕有芝士嘅滑,亦食到南瓜嘅香,同南瓜起沙帶來嘅口感,最後會溶响舌頭上。
蛋糕用咗低脂芝士同南瓜整,不算邪惡,南瓜夠甜,亦可減少用糖。


食蛋糕,要有埋咖啡先圓滿㗎。




低脂南瓜芝士蛋糕 (25cm 蛋糕模)



食譜:

材料﹕
南瓜300g
低脂忌廉芝士600g
牛油溶液30g
糖100g 
蛋2隻
牛奶4湯匙
麵粉1湯匙
生粉(starch)1湯匙
鹽少許



材料先放至室溫,
南瓜蒸熟,放涼,
大碗內,加入南瓜及糖,用叉攪成蓉,
加入低脂忌廉芝士牛油溶液、蛋、牛奶、鹽,拌勺至滿意幼細程度,試味,
篩入麵粉及生粉,拌蛋糕模內,
入一寸水於焗盤內,再放上蛋糕模,
預熱焗爐至160度,於焗爐中層焗約40分鐘至熟,
放涼,雪凍。



我用的蛋糕模並不滲水,如你的蛋糕模會滲水,便要先用錫紙包好啦。

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,麻麻啦,我懶,無幫佢做裝飾。。。。

      刪除
  2. 我都好耐冇整蛋糕呀,請我食一件吖^^

    回覆刪除
  3. 蛋糕伴咖啡, 正! 我都想要件呢! ^^

    回覆刪除
  4. 做法幾簡單,我買到平南瓜都試下。不過無信心做水浴法。

    回覆刪除
  5. 我仲有一個南瓜未食. 整呢個都好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係美式cheesecake,唔知啱唔啱你食呢

      刪除
  6. 如果喺月尾整,咁仲應節呢!
    我唔鍾意南瓜陣味道,想用番薯代替可以嗎?嘻嘻……

    回覆刪除
    回覆
    1. 用番薯ok呀,尤其係紫番薯,顏色會靚呀

      刪除
  7. 哈....南瓜我唔啱,
    但好多朋友like♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦,人人總有啲嘢唔啱自己食,但其他人又好like喎。。。

      刪除
  8. 哈....南瓜我唔啱,
    但好多朋友like♡

    回覆刪除
  9. 做左喇, 跟你食譜做左喇, 大的送俾老同學公司下午茶, 自己留返兩杯細細杯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係要同人分架,好滑,但都好飽肚,一次食小小一件已經夠

      刪除
  10. 個樣有少少似馬拉糕^0^
    一大個才0.69歐===>平過hk!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係大家都橙橙地色呀,不過食味差好遠囉
      係好平呀,仲要係日本南瓜本地種,同埋有機喎。。。

      刪除