我的網誌清單

2015年10月22日星期四

U-Bahn博物館

周末晚上,同王子經過U-Bahn博物館。
見到有射燈射來射去,我哋又去八吓。
裡面好型呀,仲有音樂同燈光,好有情調啊。


除咗有樂隊,仲有酒吧飲下嘢。


响呢個氣氛下睇啲古董U-Bahn,感覺好正。。。


有啲車廂仲可以參觀。





呢架經歷過大戰,變咗咁樣。


以前車廂仲會分開食煙同唔食煙。


仲有一部份古董車响室外,不過今日冇得睇。
佢哋仲會久不久揸出去架,我有時響街都會見到。


呢架比較特別,係由一架舊車改裝成為party車,裏面有酒吧,舞池,洗手間。。。1980年用到1996年。。。


啲模型都幾靚。


仲可以參觀車底。


以前嘅日子。。。。







 透過明信片可以睇到更多。。。



走嘅時候先知今晚係乜嘢活動,本來係要入場費㗎。。。
最正係呢個,全晚出動唔同古董U-Bahn,任坐!!!



配合返啲懷舊氣氛,車長都著返啲懷舊制服。


除咗懷舊車,懷舊車長,仲有懷舊路線,佢哋要行駛條路線,依家已經唔再用架啦。。。


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 我同王子都係咁諗,無咗一般博物館嘅沉悶

      刪除
  2. 又會卑你哋搏到大暮入咗去嘅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋見啲人自出自入,無人查飛有無價錢牌,以為唔使錢,咪跟住做囉

      刪除
  3. 很值得一看!
    我呢邊也有個小型展館,最有紀念價值的是一部曾被美國拍成電影的古董電車,那部片名好似是「金剛」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意睇呢類型嘅博物館㗎,畫果類反而麻麻

      刪除
  4. 至like路軌列車,真喺值得一看,
    博物館喺史圖加特市內 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果夾到時間,佢每星期都有可以坐古董U-Bahn嘅時間架

      刪除
  5. 至like路軌列車,真喺值得一看,
    博物館喺史圖加特市內 ??

    回覆刪除
  6. 呢個博物館好好 , 我最愛路軌 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意睇呢類型嘅博物館㗎,畫果類反而麻麻

      刪除
  7. 我鍾意睇呢啲古董嘢架

    回覆刪除
  8. 我睇第一張相都以前係pub. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 打錯字係以為先對, sorry. ^^

      刪除
    2. 真博物館嚟架,不過有音樂同燈光,個感覺好特別呀

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,我鍾意睇呢啲懷舊feel嘅嘢

      刪除
  10. 架架都好~靚~呀~!!比我見到一定開心死!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我遲啲想搵機會坐古董U-Bahn呀,你有冇去過DB博物館?好多嘢睇架

      刪除