我的網誌清單

2015年10月29日星期四

小訪客

新家附近好多大樹,又有森林,每天都有不同小訪客來,這天來的,是黑紅松鼠。
我跟王子都很喜歡松鼠,每次見,都好興奮。
尤其係因為舊居見唔到松鼠,依家見到,特別開心。


捐窿捐罅,周圍搵嘢食,次次都走入小菜園搵呀搵。


俾個側面你睇下。


神龍見首不見尾,說時遲那時快,又消失咗啦。
過咗一陣,又做回頭客。
除咗佢,其實仲有紅,灰,啡三大松鼠天王,久不久來巡視業務。。。


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,跑果時條尾一齊郁,好可愛

      刪除
  2. 回覆
    1. 一般正常成人松鼠size,唔算特別大呀

      刪除
  3. 我地花園有好多松鼠。不過佢地好怕人,未埋到身都走左了。 松鼠很會在花園攪破壞架,小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋啲都係好怕人,一見人行近就走。
      暫時佢哋都無攪破壞,可能我種啲嘢唔啱佢食。

      刪除
  4. 呢啲松鼠會唔會吃了你的農作物又或新下的種子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時佢哋都無攪破壞,可能我種啲嘢唔啱佢食。

      刪除
  5. 我妹妹家有好多松鼠,但係佢地食妹妹嘅牛油果,激C佢 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時佢哋都無攪破壞,可能我種啲嘢唔啱佢食。
      如果辛辛苦苦種完,一直等收成,但又比佢食咗,真係會激C。。。。

      刪除
  6. 怕唔怕佢哋喺小菜園倒亂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢哋唔係逗留太耐,見唔到啱食就閃,我種啲嘢佢哋應該唔啱食。

      刪除
  7. 掛D CDs 在小菜園裡面可以嚇走佢地嗎?

    不過我都覺松鼠好得意﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰啲係用來嚇走啲雀同部份昆蟲,松鼠應該唔啱用。
      不過我唔打算嚇走佢地呀,因為我種啲嘢佢哋應該唔啱食

      刪除