我的網誌清單

2015年10月28日星期三

新環境

搬屋之後,除咗執屋,就係要响一星期內更改戶籍地址。
辦完手續,就周圍行下。
新環境,完全有遊客feel。
突然見到有農舍,仲有好多自家種南瓜賣。



南瓜多到可以圍住成個農舍,全部都賣㗎。


你認得邊幾種呢?


呢度講個信字嘅,每個南瓜已經有標價,想買自己入錢就得啦。


唔知你鍾唔鍾意呢種葉包屋呢?夏天綠綠嘅葉,依家已經係一片紅。


太陽花都謝啦。

行行下,又見到另一間農舍。



有啲幾古怪架。





 魚翅瓜其實都係南瓜,呢度都有。


呢間好啲,有牌講解下係乜南瓜,食味如何,點煮。。。。等等。


仲有自家釀嘅新酒賣,不過要自攜裝酒器皿。



本地人流行種南瓜嚟擺,啲南瓜係咁用㗎。


 都幾可愛吖。


23 則留言:

  1. 我鍾意食綠皮或者淺綠皮果兩種,粉粉,又咁香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想買淺綠皮果種,農舍個介紹都話好好食。

      刪除
  2. 以前父親住的屋子裏,門口有塊地長出很多南瓜。
    聽人講這跟薯仔都一樣易種,那麼是否就是這原因可以長吃長有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜易種又唔駛點打理㗎,佢可以長吃長有係因為佢保存期長,收割之後,如果保存得好,可以放半年以上㗎

      刪除
  3. 啲南瓜奇形怪狀,好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾靚㗎,佢哋興春天種定嚟秋天擺。

      刪除
  4. 回覆
    1. 萬勝節啲雕刻用南瓜已經上場啦

      刪除
  5. 葉包屋好靚呀,我鍾意啲紅葉<3 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好靚,原來唔洗點打理架

      刪除
  6. 好多後園都種植南瓜,妳都試下咁做,食唔哂又可以賺番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子有叫我種南瓜呀,不過南瓜要用好大面積嘅地,而且南瓜賣得好平,所以我唔打算種lu

      刪除
  7. 好多後園都種植南瓜,妳都試下咁做,食唔哂又可以賺番。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 新環境係好啲架,不過無舊環境咁近市中心囉

      刪除
  9. 南瓜好得意啊, 細細個好可愛呢. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細個嗰啲係好可愛,不過淨係可以用嚟擺

      刪除
  10. 要自己帶樽去買 Most 真係好環保﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,呢啲真係正宗自家嘢,連樽都要自己帶呀

      刪除