我的網誌清單

2015年10月7日星期三

黑麥包

傍晚時分,又去搓搓包。
我家極少在外買麵包,要食麵包才新鮮做。
港式麵包我家會做,同時也會做健康包。
是日做健康包。


預拌粉很方便,亦有很多口味,我每次都轉口味㗎。
原本想做薯仔包,但超市無貨,改咗做黑麥包。


預拌粉內已有齊調味同酵母,加暖水搓好便可以。
黑麥包都是這樣啦,洞洞比較密,比較細。


19 則留言:

  1. 香港買的預拌粉,通常麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋啲預拌粉平而且品質好,呢度啲人都慣用㗎

      刪除
  2. 我未買過麵包預拌粉呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包預拌粉好用又平,反而蛋糕預拌粉麻麻

      刪除
  3. 我都試過一次預拌粉, 之後因為有麵包機所以用左bread flour.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實預拌粉都係bread flour,不過係已經有配方嘅,想食邊種包就買邊種預拌粉囉,一樣可以用麵包機整㗎

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,如果有麵包機嘅話,係加水撳掣架咋

      刪除
  5. 預拌粉我度好似唔多興。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,如果有麵包機嘅話,係加水撳掣架咋

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都覺得黑麥包幾好,唔太實,又較健康

      刪除
  8. 次次見你自家麵包自己焗,我都覺得係一件好型的事!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實焗麵包唔太難架,有時間可以試吓玩玩喎

      刪除