我的網誌清單

2015年10月11日星期日

Berliner

你多久沒吃過沙翁了?
小時候,久不久也會到餅店買。
本地薑沙翁叫Berliner,這幾天都想食,外出時順便買盒回來。


打開包裝,濃濃嘅炸麵糰香氣立即湧出。
Berliner嘅一般特點係,外面有砂糖或者糖粉,裡面有果醬做餡。
我不太愛甜,很多歐式甜品我都不愛吃。Berliner有個好處,糖粉及果醬都可被刮走,只食炸麵糰部份。

其實,我也只是愛吃炸麵糰啦。


Berliner加杯咖啡,也不錯呢。


28 則留言:

  1. HK o既沙翁好食啲喎.
    我度叫Berliner做Krapfen.
    原來喺德國都有唔同叫法。
    http://www.zeit.de/zeit-magazin/2014/53/pfannkuchen-berliner-sprache-deutschlandkarte

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啦,HK啲餅店自己炸,呢度响廠炸,無咁新鮮
      我都聽過有人叫Krapfen,可能因為Bayern背景,Faschingskrapfen响啲Fasching日子見過,其他就未聽過呢

      刪除
    2. 我超唔like香港嗰啲,
      炸得太油膩喇。
      所以近年都無乜店舖做。

      刪除
    3. 我超唔like香港嗰啲,
      炸得太油膩喇。
      所以近年都無乜店舖做。

      刪除
    4. 咁我哋啲真係唔油膩㗎,唔會成口油,但係我哋啲响廠炸,無咁新鮮囉

      刪除
  2. 我地呢邊都有類似嘅 jam doughnut

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋doughnut貴好多,雖然都係嗰啲嘢,但係doughnut被視為來路貨,貴幾倍架

      刪除
  3. 呢度魚柳薯條店都有沙翁賣,但我覺得好不衞生同不健康,所以我唔會買來吃。初時,只得沙糖那一種,如今連果醬和朱古力餡的都有,是專攻小孩子的甜點……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇魚柳薯條店架,點解不衞生呢?

      刪除
    2. 因為嗰啲fish chips shop 用的炸油很多時都不很乾淨,同時亦多會用動物油呢!
      所以我不敢買來吃,但我太太喜歡,差不多每星期就吃一件有jam 的。

      刪除
  4. 如果係我 , 我都會整走晒d果醬先食 ^^

    回覆刪除
  5. 整走晒d果醬先食,不如返來香港食啦~

    回覆刪除
  6. 我個仔食又係走jam, 所以我想買部機回來自製doughnut.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自製doughnut可以整唔同味道喎,如果整咗記得post呀

      刪除
  7. 我地都係叫jam doughnut,不過太甜,我會挖出jam。依家有朱古力醬和custard 醬,好食D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋有啲特別日子,或者某啲餅店,都會有其他口味,平日就得jam咋

      刪除
  8. 哩個原來喺沙翁,
    我到歐洲至like食哩款包,
    哈....妳直喺呀,拎走哂啲美味果占,嘥哂...(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我唔太常食甜嘢,平日就連jam都唔食架,王子就啱啱相反。。。

      刪除
  9. 哩個原來喺沙翁,
    我到歐洲至like食哩款包,
    哈....妳直喺呀,拎走哂啲美味果占,嘥哂...(^^)

    回覆刪除
  10. 沙翁,真係成幾年無食,回香港有時唔記得食添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗沙翁,我仲想食新鮮炸嘅油炸鬼同咸沾餅。。。。

      刪除