我的網誌清單

2015年10月27日星期二

習慣成自然

搬屋前同鄰居去街,反正王子去裝修,我又唔洗煮飯,玩到天黑先返。
全日都係響街食,全部都係街外嘢,得少少菜咋。
本來鄰居提議晚餐食kebap,又係街外嘢,唔好啦。
猛然發現,我家少在外面食,習慣成自然,一下子都係街外嘢,渾身不自在。


還是回家快快吃點家常菜。
王子突然早咗返,可以一齊食。
有梅菜蒸肉餠。


簡單雜菜。


你,又係咪習慣咗成日食外賣呢?

27 則留言:

  1. 我有點玻璃肚,連續幾天街外吃好易肚痛的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果連續幾餐食速成食品,尤其係高脂油膩嗰啲,我啲腸胃會投訴囉

      刪除
  2. 我好喜歡梅菜肉餅, 吾該多飯啊! ^^

    回覆刪除
  3. 其他地方可以慢慢來,但入伙前真係要先安裝好新屋的廚房,我地無搬屋經驗,搬屋期間前後在外邊食左一個月新屋先有廚房用,除左破財,仲增左幾公斤肥肉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個廚房都未安裝好㗎,只有煮食爐,無枱無水,要廚房+地牢先煮到飯,不過除咗搬屋果日叫咗一次pizza,其他全部自己煮㗎,我哋就係想避免外邊食,所以王子一早問咗我要乜基本設施。。。

      刪除
    2. 廚房無水真係好唔方便,希望王子快D幫你接好水,食完飯唔洗自己洗碗,happy 好多! :D

      刪除
    3. 下星期廚房應該會全部攪掂啦,好期待!!!

      刪除
  4. 間中一餐外食是不錯,但都不及在家的有保證,哈哈…我講的是你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋外邊食好油膩架,而且好貴添。。。

      刪除
  5. 幾時都係自家煮好食又健康!

    回覆刪除
  6. 餐餐外賣我唔得,我會掛住我個廚房。

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐餐外賣,靚仔王子都變肥仔王子呀。。。哈哈哈

      刪除
  7. 我家人鍾意週末同晚上在家食飯,我實際上好鍾意出街食㗎,唉。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街食我鍾意啲特色小菜館子,鍾意試新菜,但係西式快餐,薄餅店嗰啲我就唔鍾意啦

      刪除
  8. 我平時都唔鐘意出街食飯 , 點都會係屋企煮 , 梅菜蒸肉餅好味 , 送飯一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街食我鍾意啲特色小菜館子,鍾意試新菜,但係西式快餐,薄餅店嗰啲我就唔鍾意啦
      我同王子都好喜歡梅菜蒸肉餅呀,好好送飯

      刪除
  9. 我好怕同某人去旅行時搵地方食野, 唔知係咪佢地習慣, 會睇哂所有餐牌, 行哂成條街, 先會決定,行到腳仔軟

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗亞洲,或者因為無煮食設施,我哋去旅行只會試特色食品,其他都係我煮,我家王子唔易滿意外面食㗎

      刪除
  10. 我是偶然出外吃,街外食品多數利口不利腹,你們吃得很健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋出外吃選擇少又貴,我家王子又唔易滿意外面啲食品,所以成日自己煮㗎,不過應該未算好健康囉。

      刪除
  11. 回覆
    1. 佢第一次食已經愛上,我真係估佢唔到架

      刪除