我的網誌清單

2015年10月15日星期四

西洋菜乾素粥

食左幾餐肉,食番一日素粥清清腸胃先。


用了點西洋菜乾,再加點香菇絲,眉豆,椰菜絲,剩飯,就煲成素粥。
加咗菜乾同香菇絲,素粥雖然清淡,但都幾香架。
秋天椰菜大造,椰菜又甜又香,加咗椰菜絲,個粥都會甜啲。
煲素粥要趁王子不在家才煲,否則佢一定覺得我整蠱佢。。。。

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 下次又煲吓菜乾素粥,都幾香架

      刪除
  2. 耐唔耐食餐素清清腸胃都唔錯!

    回覆刪除
  3. 你一定係時時整蠱王子啦?哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整蠱過一次咋,佢印象已經好深刻呀

      刪除
  4. 我都喜歡吃粥,反而不太愛食飯:P
    菜乾+香菇絲已經好好味,有時我會加埋蠔士切粒,好正的

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果加蠔豉,真係好香好正,不過今日食素,要忍忍口呀

      刪除
  5. 點解呢?因為佢唔中意食粥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢第一次食粥响北京,當時係早點,啲人個個響度食稀飯,又話好好食,佢又試,點知係白粥,淡茂茂,自始見粥就耍手擰頭,即使係正正蟹粥佢反應都係一般呀。

      刪除
  6. 咁好「整蠱」吖!我想你整蠱我啦!

    回覆刪除