我的網誌清單

2015年10月23日星期五

重量級早午餐

等咗好耐,終於可以搬家啦。。。


整咗好少整嘅重量級早午餐,食飽飽,就要努力pack箱同拆嘢啦!
唔知呢類重量級早午餐,又係唔係你杯茶呢?

24 則留言:

  1. 相中係牛扒嗎? 搬家要多多力氣, 食多D好呀! 加油! !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係wet-aged steak。。。
      搞咗兩日,成身散晒。。。

      刪除
  2. 呢日要體力勞動要食多啲?

    回覆刪除
  3. 恭喜妳們新居如意,生活愉快!

    回覆刪除
  4. 最好要再預備個飯盒晏啲食……
    唔係點夠力氣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我買定咗啲嘢食,真係有人搬到血糖低呀

      刪除
  5. 夠我午餐,,,,恭賀喬遷之喜~

    回覆刪除
  6. 嘩!終於要搬嘢啦!祝一切順順利利呀!! (呢個重量級早午餐我食完一定飯氣攻心睡魔急 call!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅祝福!我呢幾日經常受王子鞭策,完全冇得偷懶呀。。。。

      刪除
    2. 自己搬屋真係攰爆的事。。。但快手搬完再慢慢休息,好過好似我地咁搬成個月先搬完!

      刪除
    3. 我哋其實連裝修都未搞掂,都係搬完再繼續做咋。。。如果淨搬屋唔使全屋裝修,就好簡單囉,因為我家王子好熟手㗎。

      刪除
  7. 話咁快可以搬家 , 恭喜恭喜 , 我同袁生先剛剛完成個客廳同飯廳咋 , 跟住整房就頭痕喇 , 重量級早餐啱我呀 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實未得架,只係一部分整好咗咋,某啲仲好似地盤咁,不過都一定要搬啦。。。

      刪除