我的網誌清單

2015年10月5日星期一

秋耕進展

天氣涼了,小菜園依然繼續有收成。
早前種咗啲新苗,開始成形喇。
估到係乜嗎?


是茼蒿呀,打算用來做日式鍋物。
菠菜都慢慢長大啦。


呢個係黃芽白bb。


豆豆出咗好多,不過仲好細條。
今次種咗蜜糖豆。


暫時得少少大條嘅,摘咗嚟試味。
王子一食,立刻激讚好爽好甜好好食 ,又嫌少。
嫌少都冇辦法,天然耕種係慢啲架啦。


呢排每星期可以收到1.5 kg左右嘅番茄,全部用來做沙律。
Kumato番茄超搞笑,唔知點解,佢呢排係黃色架。


呢隻算有啲啲紅啦。


沙律菜好好,已經食咗5-6次面盆咁大嘅沙律,佢仲係不停生。
不過遲啲佢食味會變差,已經種咗啲新苗取代佢啦。


呢排天氣好啱芥蘭生長,好好食呀!


塌菜食味都唔錯,菜味獨特,嚟緊幾星期都有得食。


影住咁多先,小菜園下次再見!

27 則留言:

  1. 真係種的好好。菜葉很綠,證明陽光好,地好肥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,啲菜種咗响shading中,不過真係要多得馬農,佢啲肥好好用呀

      刪除
  2. 睇見我都戥你開心,我這邊因天氣關係,近兩個多月來,除了菜貴,而且連唐人菜都買唔到,就算有都很差!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連唐人菜都買唔到》》》咁嚴重?!

      刪除
    2. 因為靚的唐人菜差不多交晒俾餐館

      刪除
  3. 真係 N 年無食過茼蒿啦 !!!! 勁羨慕 !!! 有菜園真係完全唔洗買蔬菜?不如養三兩隻雞,聽講無乜功夫,又日日有自家雞蛋食﹗諗下都開心﹗ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,有好多我都無種,嗰啲會去買囉,但係今年真係買少咗菜,同成日有唐人菜食
      講開養,我家王子話要養返隻貓喎

      刪除
    2. 愛養小動物的男人一般都比較細心,懂照顧人,一於比佢養啦! :D

      刪除
    3. 我無所謂架,不過佢要先解決放大假去旅行時嘅問題呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,啲夏季農作物已經清咗好多啦

      刪除
  5. 我以前都好喜愛種野 , 不過現在袁生唔俾呀

    回覆刪除
  6. 唔係小菜園, 係大菜園!!好多品種!我都好想食新鮮到咁既沙律菜!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住城市,個花園唔算大㗎
      瑪莉,沙律菜可以用盆種,放露台或者窗邊就得,有位可以試試喎

      刪除
  7. 真係好多品種, 仲種得好靚呢, 叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排涼咗,啲蟲蟲少咗洞洞又少咗,啲菜靚咗好多呀

      刪除
  8. 記得帶埋佢哋去新居繼續自給自足^_*

    回覆刪除