我的網誌清單

2015年10月20日星期二

南瓜羽衣甘藍湯

昨天嘅羽衣甘藍,其中一扎,我用咗嚟煮湯麵。
羽衣甘藍係芥蘭嘅親戚,所以食味有啲似㗎。
另一扎,會用來煮南瓜羽衣甘藍湯,一個清清地嘅西式素湯。


個湯主要用來清腸胃,所以牛油同忌廉都冇落呢。
我仲加咗啲亞麻籽同葵花籽,好有益架。
呢個湯,冇羽衣甘藍嘅話,可以用芥蘭葉或者芥蘭頭葉代替。



南瓜羽衣甘藍湯



材料﹕ 
南瓜300g切粒
洋蔥一個切粒
羽衣甘藍200g
牛奶1/2杯
水/蔬菜高湯2-3杯



調味: 
1/3湯匙
黑胡椒碎適量




燒熱湯鍋,加少少橄欖油,加入洋蔥炒香,
加入南瓜炒1分鐘
加入2杯水/蔬菜高湯,加蓋,用小火煮南瓜至熟
同時加入羽衣甘藍煮至軟身,取出,切碎,
南瓜湯用攪拌器打成蓉,加入牛奶煮滾,
如有需要,加入水/蔬菜高湯調節稀杰程度,
加入調味及羽衣甘藍,試味。


23 則留言:

  1. 加入意粉做湯意粉肯定好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加入意粉做湯意粉我試過呀,適合素食一人前

      刪除
  2. 加入意粉做湯意粉肯定好正!

    回覆刪除
  3. 羽衣甘藍喱個名好靚~~~~煲出來有啲似蛋黃顏色^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜煲出來色靚,creamy又健康呀

      刪除
  4. 我覺得羽衣甘藍有樣好,就係煮耐些依然仍很翠綠,很爽,而且還很鮮甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意佢有菜味,又多煮法,最緊要係易種。。。

      刪除
    2. 睇完兩位講話,我又得個「恨」字!

      刪除
    3. 香港好多美食,我又係得個「恨」字㗎!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,全部材料都有益,又creamy

      刪除
  6. 淨睇相已好想飲!等我都買個南瓜試下先!(雖然南瓜完全唔係我朋友,整一次衰一次!)

    回覆刪除