我的網誌清單

2015年10月2日星期五

肉桂蘋果菠蘿蛋糕

屋企淨咗半罐菠蘿,兩隻蘋果。
典算呢?
於是,月黑風高焗蛋糕!


上次買嘅跳樓貨蛋糕模超好用,甩模超容易,仲唔使點洗。


講番個蛋糕先,今次係基本牛油蛋糕底,再加菠蘿蓉,所以蛋糕有陣陣菠蘿香。
蛋糕面用蘋果片做裝飾,配合秋天氣氛,加咗少少肉桂。


王子愛吃暖蛋糕,一早預好時間焗,返到屋企有暖蛋糕又有杯熱茶等緊佢。


17 則留言:

  1. 回覆
    1. 可以唔落肉桂架,因為有菠蘿已經好香啦

      刪除
  2. 超正♡♡♡
    兩款生果都喺我至愛,
    合而為一,諗下都開心,
    多謝妳分享(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意個蛋糕有陣陣菠蘿香,印象中有啲舊式餅店都有呢種帶菠蘿香嘅蛋糕架

      刪除
  3. 超正♡♡♡
    兩款生果都喺我至愛,
    合而為一,諗下都開心,
    多謝妳分享(^^)

    回覆刪除
  4. 我剛看見一個烹調班教蘋果批要380一堂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,甜品呀,麵包呀,啲私人堂唔平架

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實好易做到花形架,我試下過幾日出食譜

      刪除
  6. 好靚!!令我想起玫瑰!王子真係好幸福!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有啲似芍藥呀,王子見到朵花都好開心

      刪除