我的網誌清單

2015年9月22日星期二

無花果

你愛無花果嗎?
秋天,亦是無花果當造嘅日子。
超市無花果大減價,買咗一大包,因為只係0.19歐一個咋!


因為要去裝修,必須要帶多啲零食,等大家中場休息時有啲嘢咬下。
唔知依家無花果香港要幾錢一個呢 ?應該好貴吧。。。

35 則留言:

  1. 新鮮無花果我一般,反而鍾意用無花果乾煲湯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係樹上熟新鮮無花果,真係好好食架
      我都鍾意無花果乾煲湯!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好似响其他blog友度見過,印象中都係貴架

      刪除
  3. 好抵喎,今年見過有得賣不過唔靚,要 39 p一個。自己種D的又未食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我試過最平响Aldi買,1盒500g 7-8個只係0.79歐
      如果係樹上熟新鮮無花果,真係好好食架

      刪除
  4. 回覆
    1. 如果係樹上熟新鮮無花果,真係好好食架

      刪除
  5. 我本來想試種, 棵苗已經有五個果, 但怕俾雀仔食曬, 所以最後無買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無諗住種呀,不過响園藝中心見過棵苗,又係已經有果,覺得好cute呀

      刪除
  6. 我呢度有好多從土耳其入口的無花果乾,不算貴,我諗可能在歐洲比較易種罷,而你那邊咁平……是否也很易種呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 地中海氣候都啱種無花果, 自自然然就生,產量好大架
      我度氣候唔啱,種要特別照顧架

      刪除
  7. 我好鍾意食架,全部都係自家種

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹上熟新鮮無花果,真係好好食架
      自家種仲要係有機!

      刪除
  8. 點解你果邊可以咁平....我呢邊D野已算平,但都要 0.29 一粒 (超大&熟),我地一見就買左一打,兩日清晒,哈哈。

    自己整屋再樣衰都要影底相呀﹗日後會係美好的回憶﹗

    加油加油﹗ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. K超市呢排逢星期四開始有幾樣大減價,堅平,真係要留意下,佢前幾星期平提子,0.77歐 500g, 我夜晚至到,變咗跳樓貨,0.47歐 500g,即買6盒
      多謝你支持!但我呢個星期影底d相,遲啲同大家share

      刪除
  9. 超愛無花果,但係這裡冇同種唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度氣候都唔啱,種要特別照顧架
      地中海氣候啱種無花果, 自自然然就生,產量好大

      刪除
  10. 回覆
    1. 如果係樹上熟新鮮無花果,真係好好食架

      刪除
  11. 我鐘意呀, 不過好少有得賣, 同埋好鬼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似响其他blog友度見過,印象中都係貴架

      刪除
  12. 香港剛剛前幾天係果欄買一箱大約平均都要13至15元,如果係超市散買應該仲貴

    回覆刪除
  13. 我愛無花果,當生果吃,香港很貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能無花果易爛,一定要用飛機,所以貴呀

      刪除
  14. HK很貴, 我們這裡去年3。99一盒, 
    今年要5。99一盒, 約300克

    回覆刪除
  15. 新鮮無花果香港不常見有得買,我在巴黎探一個法國朋友時,他的太太用新鮮無花果為我們預備了一個簡單的甜品,好好味。剛在免費報看到惠康的廣告,新鮮土耳其無花果一箱(一公斤)做一天特價$168。一箱約16個,即約$10一個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意用新鮮無花果整沙律,個樣好靚架
      惠康果度,應該好多人搶喎

      刪除
  16. 我都好like新鮮無花果,
    香港好少進口,有都好貴,土耳其的新鮮貨至靚,
    大約HK$300/12個

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好懷念樹上熟新鮮無花果,真係好好食。。。。

      刪除