我的網誌清單

2015年9月18日星期五

义燒葱油撈麵

超市梅頭肉有跳樓貨,2.3歐1kg咋。
完全係冇法抗拒囉。。。
買咗大大件,整义燒!




平時我鐘意义燒煎蛋飯,今日想食撈麵。
屋企冇中式麵,用Tagliatelle代替,似似地食粗麵架。
仲好好心機整葱油去撈麵。。。
义燒葱油撈麵,跟熱啡,堂食!


17 則留言:

  1. 嘩....真喺癲,
    2歐....1公斤梅肉,
    折合HK$17.....3斤
    昨天香港惠康梅肉現價HK$95......1公斤

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為本來已經減價,跟住變賣跳樓貨,咪咁癲囉,久不久都有架
      好多時菜仲貴過豬肉。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 3歐1kg我哋久不久都有,今次係要減價再變跳樓貨先有2.3歐1kg咋

      刪除
  3. 我都好喜歡叉燒, 麵, 飯都啱. :)

    回覆刪除
  4. 看似港式奶茶啊(我掛住佢呀),原來係熱啡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開港式奶茶,我研究緊呀,研究成功再分享

      刪除
  5. 呢啲梅頭是否當地新鮮肉?太難以想像的便宜啊!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我哋啲豬肉幾好架,魚就差啲囉

      刪除
  7. 正呀!不過叉燒我都係鐘意配瀨粉多D!

    回覆刪除
    回覆
    1. Teddy堅識食呀!不過瀨粉响呢度並不存在呢

      刪除