我的網誌清單

2015年9月16日星期三

冬菇翠肉瓜肉片煲仔飯

涼爽天氣,煲仔飯可以出動啦!


後山採收回來嘅蘋果同合桃,可以煲湯,入秋啱飲呀。


今日個煲仔飯比較清淡,係冬菇翠肉瓜肉片煲仔飯。


27 則留言:

  1. 我的煲仔飯都出左籠了,天氣凍最好煮這個啦

    回覆刪除
  2. 合桃肉好貴,有得執都唔拘呀!
    哈哈,咁又慳唔少,有多就留番來做蛋糕,正!

    回覆刪除
  3. 加番喲甜豉油就超好味,
    妳搬咗咪唔可以去哩度採摘生果囉 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有加甜豉油呀,必需的!
      係呀!!唔可以去啦,遠咗啲呢

      刪除
  4. 加番喲甜豉油就超好味,
    妳搬咗咪唔可以去哩度採摘生果囉 ?

    回覆刪除
  5. 加番喲甜豉油就超好味,
    妳搬咗咪唔可以去哩度採摘生果囉 ?

    回覆刪除
  6. 加番喲甜豉油就超好味,
    妳搬咗咪唔可以去哩度採摘生果囉 ?

    回覆刪除
  7. 煲仔飯真係好味,尤其加臘腸,嘩

    回覆刪除
  8. 我呢度仲未出得煲仔飯, 好鬼熱仲係^^
    蘋果+合桃煲湯, 係煲甜定咸?

    回覆刪除
  9. 遲下我地都可以煮煲仔飯啦~

    回覆刪除
  10. 我都諗住整, 不過我個係唔清淡版 XD

    回覆刪除
  11. 煲仔飯正哦 一煲過方便快捷又可以洗少幾隻碗碟 ^^

    回覆刪除
  12. 煲仔飯同湯水都係入秋常菜呢。 ^^

    回覆刪除
  13. Li J,後山採收回來嘅蘋果同合桃<--呢句嘢,
    令到芙芙好羨慕,我都好想喺後山採收食材,
    然後即刻煮嚟食,一定勁正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好好玩架,而且感覺天然,仲有d原始feel!

      刪除