我的網誌清單

2015年9月4日星期五

露天街市

好耐冇行露天街市,某日經過又去睇睇。
呢個露天街市比較小,顧客都是居民。


時令蔬菜都係呢啲啦,睇吓個西芹頭幾巨大。


見南瓜,即係要入秋啦。


仲有農場蛋同蛋麵。


有酒有果汁。


原來係有機酒。


洋人都係鐘意花藝。
見到右下方嗎?要入秋,連花藝都用上南瓜。



仲有玩具南瓜,用黎做秋天門前佈置。


芝士檔。


包檔。


最近街上,多咗好多呢種藝術。
原來叫藍果麗(Rangoli),是印度的一種傳統地畫藝術。



25 則留言:

  1. 見到蛋檔有蛋麵賣, 想起香港啲舊式賣新鮮麵店舖, 蛋麵, 生麵, 麥麵, 蝦子麵....
    係街市, 你有無買到正嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,我地露天街市好貴吓,睇吓算啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地露天街市一星期有2-3次,因為呢日係平日,就會比星期六少人好多囉

      刪除
  3. 你這兒是在德國嗎? 歐洲的市集真的很乾淨,不似香港或大陸般,總是地上濕漉漉及垃圾滿地。

    回覆刪除
  4. 我呢邊的露天街市,多數是在星期六開檔,而買的東西又未必平過舖頭!
    想問你嗰的芹菜頭…你會點整㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地露天街市一星期有2-3次,都好貴吓架
      芹菜頭我會切幼絲做涼拌或者沙律(eg 芹菜頭絲萍果絲沙律,爽口架),有時又會煲湯囉

      刪除
  5. 如果袁生去到芝士檔門口就不得了呢 , 因他是一位芝士怪

    回覆刪除
  6. Celeriac香港未見過有得買。七月到德國時吃過Gaisburger Marsch,覺得幾好味。在網上找到食譜,但要加celeriac,買唔到唯有從缺。其實係點樣味道同質感架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Celeriac其實似比較實同有質感嘅芥蘭頭,而且有淡淡地西芹味
      或者你可以試加啲西芹粒同芥蘭頭件,芥蘭頭唔好煮太熟,就會似似地啦

      刪除