我的網誌清單

2015年9月6日星期日

只有更好

王子不在家,新居淋水工作便落在我身上。
收咗條大翠肉瓜,是今年最大,1.5kg呢,也收了條小靑瓜。


攪完哂,就可以去玩啦。
是日去慈善二手店。
雖然睇唔啱嘢,但碰上更好喎,便是免費任攞書。
今次免費任攞嘅書並不算多,所以只攞咗9本。
多選擇時,很容易便可以選上十多二十本。
王子愛看書,每次我攞免費書,佢都十分高興。
等佢回家,又有新書睇啦。


23 則留言:

  1. 這裡的圖書館間中也有免費書攞……

    回覆刪除
    回覆
    1. 圖書館我都攞過,但圖書館出入d人都係看書人多,比較難攞到好書

      刪除
  2. 香港暑假都有此舉辦,但我沒有參與,所以分享不到香港的情況!

    回覆刪除
  3. 耕種我唔識,但知一定要好花心機,
    有好收成就好開心。
    幾時搬新屋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 耕種我都係學習中,希望收成會越來越多
      十月要搬啦

      刪除
  4. 耕種我唔識,但知一定要好花心機,
    有好收成就好開心。
    幾時搬新屋?

    回覆刪除
  5. 王子睇書有無咩特別喜好?

    回覆刪除
    回覆
    1. crime story、thriller同笑餐飽果d都啱佢架

      刪除
  6. 我呢幾年睇少左書,上網多左.

    回覆刪除
  7. 你度街邊有冇啲書架卑人交換啲睇完唔要嘅書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响d鎮仔見過有,市中心只見有兒童book exchange書架

      刪除