我的網誌清單

2015年9月23日星期三

黃與黑

登登登登,終於食得喇!
番茄一直未轉色,天氣又涼咗,我同王子都希望快啲有得收。
呢個係西班牙嘅Kumato黑番茄,有啲難種,而且產量少。
不過唔知點解我種唔到黑番茄,反而出咗迷彩番茄!


另一種係比利時嘅黃番茄,具體品種已經唔記得喇。


部分有裂痕情況,但農友話係正常嘅。


呢隻係我新種嘅沙律菜,叫Amerikanischer brauner,綠中有一點點紫紅,我覺得好靚呀,會多種。



有黃與黑 ,又有Amerikanischer brauner,又是沙律時間。。。

17 則留言:

  1. 我以為種出嚟嘅蕃茄真係會成隻黑色呀!

    回覆刪除
  2. 蕃茄有裂痕,可能是比風吹時,hi 到樹枝做成的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 農友話係上兩星期突然多雨水,而黃番茄又敏感,所以會咁喎

      刪除
  3. 晚間好凍,早上也結露喇,迷彩都好喇,做沙律多色彩呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 迷彩都幾靚呀,外面買仲要有機,一定好貴

      刪除
  4. 沙律菜有一點點紫紅睇落靚好多.

    回覆刪除
  5. 比利時黃番茄睇落好似實的的咁, 唔似我地平時食開果D大紅蕃茄, 好特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果自己種,想食軟啲就等耐啲,想食實啲就早啲收,自己決定架

      刪除