我的網誌清單

2015年9月8日星期二

準備

周末清早到火車站接王子,再一同去新居開工。
今個星期打算清理小菜園,準備秋耕。
也收了一棵老蘿蔔,超多種子呀。


肥肥的種子莢。


 蘿蔔已經很老,不能吃啦。


 仲有少少菜芯種子。


瘦瘦長長,一條已經有8-10粒種子。


真估不到,Raspberry竟然紅起來!
本以為今年冇收成,咁睇黎今年可以收到1.5-2 kg Raspberry喎。。。
馬上叫王子來品嚐。。。隨後每天都可以有Raspberry食啦。。。


清理完小菜園,再去幫忙裝修。
中午未到,王子已經嗌餓,狂催我煮午餐。。。
菜長得勁勁勁多,剪一盤做午餐。


知王子响咖哩國成日食啲嘢都好多油,決定煮粉食。
是日食牛筋腩米。
幾個月買唔到牛筋啦,王子一見到牛筋,開心到飛起。
啲菜吸咗腩汁,真係超有香港味道呀。


24 則留言:

  1. 牛筋腩米正喎,我最近同袁生日日在家整牆紙,真係人都顛,人都散了

    回覆刪除
  2. 好多種子啊, 我都試過留芥蘭種子, 不過吾多成功, 最後無種到. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試緊留芥蘭種子,不過未有成果呀

      刪除
  3. 很豐收喎! 睇見碗牛筋腩米,我心心眼呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年收成係多過我想像架,真係估唔到。。。
      依家涼咗,牛筋腩米啱食呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 王子話甜,不過唔係超甜,但很重果味

      刪除
  5. 而家牛筋俾酒樓搶貴晒。
    如果唔識得人仲未必買到,因為有些肉舖唔識貨掉咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呢度洋人唔識貨,超市會掉咗呀!

      刪除
  6. 回歸餐…牛筋腩窩米,夠唔夠食呀。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我樣樣都種d,試試啱唔啱種呀,點知收成係多過我想像架,真係估唔到

      刪除
  8. 自己裝修,估計要多少時間?

    回覆刪除
  9. 自己一手一腳去做,好有滿足感~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇住佢地由種子開始,係有滿足感架

      刪除