我的網誌清單

2015年8月3日星期一

散貨場

某天去散貨場走一轉。
散貨場主要是百貨公司及生產商太多貨賣不出時,再轉賣給散貨場。
T裇是給王子粗着的。


應該是我一生中,買過呢個品牌最平嘅T裇吧。
王子不敢相信呢!還抱怨我不多買,說這價錢地布也買不到。
冇哂你size嘛!!
咁買大一個size嘛!!
。。。


也買了雨傘。
冬天會比較難買到便宜雨傘,我通常趁夏季買。


這品牌雨傘夠實淨,咁平,立即買兩把。
王子也覺雨傘好,說公司放着的雨傘不夠好,也有點舊,立即攞咗一把走。


這種變色雨傘我一直想要,但找不到合適。
原來係新印刷技術。。。
王子看見又喜歡,話放响車兩份用喎。


還有一堆抵買家居用品。


27 則留言:

  1. 回覆
    1. 我兩樣都有呀,因為大風時縮骨遮次次都頂唔住

      刪除
  2. 即刻search吓邊度有分店。除咗你度,冇一個地方係我識嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度散貨場可能俾另一公司霸咗呀

      刪除
  3. 我呢邊的人不大喜歡擔遮,因為常常都很大風很大雨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很大風很大雨時我地都要用雨褸

      刪除
  4. 我喺日本見過啲變色遮

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,日本同韓國超多款!我度冇啦

      刪除
  5. 好平呀....
    T 恤可以買多一兩件,
    但遮我就一把走天崖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 遮冬天賣得好貴,我要趁夏天入貨架

      刪除
  6. 好平呀....
    T 恤可以買多一兩件,
    但遮我就一把走天崖。

    回覆刪除
  7. 真係好平, 你好勁, 知道邊到有平嘢買 :)

    回覆刪除
  8. 我都有多把長柄遮, 不過, 大風時, 連長柄遮都唔敢開.
    樣樣都咁平, 買定以防萬一都好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,很大風很大雨時我地都要用雨褸
      你應該好清楚呢度啦,見平要買定,否則會後悔

      刪除
  9. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除