我的網誌清單

2015年8月2日星期日

趕工

王子最近為新居趕工,久不久放工後再去新居裝修。
我也要為他準備兩個不同嘅午餐同晚餐飯盒。
我多了一人獨食晚餐,也沒興趣一人獨食幾餸一湯。


像今天,炒黑椒腸仔通,簡簡單單,也不錯。

19 則留言:

  1. 你幫下佢裝修執頭執尾,然後排排坐食果果咪仲好,咁就唔使剩下孤單一個啦……哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為新居離現居比較遠,我通常weekends先去幫手裝修。

      刪除
  2. 是否巳經沒有那麼熱? 我剛德國玩了兩星期回來,其中有兩天熱到笑唔出,三十七三十八度。王子裝修要多喝水啊以防中暑啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代王子多謝你!
      今個星期仲會係30-35度左右,下星期開始會好啲,30度左右。
      三十七三十八度,真係坐着也流汗呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 因為新居離現居比較遠,我通常weekends先去幫手裝修。

      刪除
  4. 王子好勤力, 真係要好好獎佢 :)
    但一諗到你要就嚟搬屋, 真係頭都大埋....

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬屋ok架, 裝修就唔ok啦,呢度太多嘢要diy啦

      刪除
  5. 黑椒腸仔係咪自家製?

    回覆刪除