我的網誌清單

2015年7月31日星期五

獨食

周末王子不在家,我想食鮮魚,獨自去買。
鮮魚種類不多,只買了3條鱒魚加4條鯖魚。
一人獨食午餐,煎魚加粥已夠。


鱒魚皮煎脆,好好食。


仲有粟米粥。


一人獨食晚餐,豐富得多。


有野菜味噌湯,裡面嘅蘿蔔和翠肉瓜都是自家種植。


煎鯖魚,我最愛吃。


還有小碗脆邊蛋飯。


18 則留言:

  1. 煎魚好靚仔啊! 係咩蛋黎架, 中間好似好橙色咁? ^^

    回覆刪除
  2. 獨食就是煮另一半不愛吃的,但自己卻最愛吃的,不知幾enjoy呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而麻麻獨食,覺得容易食少咗菜,多咗垃圾食品

      刪除
  3. 我只食豉油蛋飯已滿足。

    回覆刪除
  4. Hi, LI J,
    咁啱嘅, 依兩晚, 我又係獨食喎!
    不過, 無你的靚餸食! 鯖魚旁的是沙律醬嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係沙律醬+黑椒碎,點鯖魚肉好好味架

      刪除
  5. 脆邊蛋飯陪伴不少香港人成長,,,,,,

    回覆刪除