我的網誌清單

2015年7月21日星期二

桂花酒香鷄翼

屋企有支桂花陳酒,仲未開。
係時候開封啦。


桂花酒香鷄翼。
好彩煮得多咋,有人即時只吃鷄翼不吃飯。


蕃茄芥蘭頭。



桂花酒香鷄翼



材料﹕ 
鷄翼1kg
桂花陳酒1/2杯薑6
桂花少許



鷄翼調味: 
生抽2湯匙
1/3湯匙
白胡椒1/4湯匙 


汁料調味:
糖1湯匙
抽2/3湯匙
生抽1湯匙

 



鷄翼加調味醃1小時
燒熱易潔鑊,不加油,加入鷄翼用中火煎至7成熟,取出,
加入炒成焦糖
加入鷄翼加入桂花陳酒加入汁料調味,試味 
大火鷄翼至收汁灑上桂花。

23 則留言:

  1. 未試過桂花陳酒,但我曾用汾酒醃雞翼,在做好後仍覺很大陣濃烈酒香,但這種香卻不好聞。

    回覆刪除
  2. 係咪天氣太熱, 所以食餸吾食飯?

    回覆刪除
  3. 我前日都買左2K雞翼, 碼頭一個人一餐閒閒七, 八隻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實王子唔鐘意食雞翼架,係因為個汁令佢食唔停

      刪除
  4. 王子愛雞翼還是酒香呢? 你也吃了嗎? 還是給他掃光?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實王子唔鐘意食雞翼架,係因為個汁令佢食唔停
      我有食呀,如果佢掃光我肯定發脾四

      刪除
  5. 桂花陳酒,桂花你度買到?

    回覆刪除
  6. 喂, 比我都剩食雞翼唔食飯啦!睇相都流晒口水啦!hahahah..

    回覆刪除