我的網誌清單

2015年7月3日星期五

Stromboli

日日35度+,冇冷氣,並且在黑暗中生活。
王子想吃包,是日做Stromboli。


下午時整定啲包,放涼做晚餐,也做了點給朋友。


Stromboli是麵包卷,有點像壽司。
麵團可以用一般麵包麵團或是pizza麵團,壓平後鋪上餡料,捲起,兩邊收口便可以。


是日食素,餡料是番茜加上白芝士及mozzarella。


我餓了,先吃一條。


傍晚有風嘅話,王子可以整條拿出户外吃。
我也準備了另一食法。
一早煮好了蕃茄醬,放涼,用來沾Stromboli吃,帶點酸,會開胃點。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為要防熱氣入屋,要關窗+用特厚遮光簾

      刪除
  2. 我呢兩日無開火, 沙律攪掂

    回覆刪除
  3. 咁熱仲開焗爐,都好辛苦呀!呢幾曰我都大汗叠細汗,又瞓唔好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁未熱整定都ok嘅,開焗爐冇用煮食爐咁熱呀

      刪除
  4. 日頭摸黑生活真係涼好多.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 趁未熱整定都ok嘅,開焗爐冇用煮食爐咁熱呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 趁未熱整定都ok嘅,開焗爐冇用煮食爐咁熱呀

      刪除
  7. 無冷氣機 ? ?
    歐洲好似少見開冷氣.....餐廳

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國家庭唔流行有冷氣架,我諗意大利、西班牙南面應該有

      刪除
  8. 無冷氣機 ? ?
    歐洲好似少見開冷氣.....餐廳

    回覆刪除
  9. 呢種包很特別,也是我第一次知道,謝謝你啊!

    回覆刪除
  10. 咁熱天氣冇冷氣真係頂唔順架 , 晚餐簡單整麵包同沙律都係一個唔錯選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國家庭唔流行有冷氣架,我諗意大利、西班牙南面應該有

      刪除
  11. 我試過這款包, 不過入面係雞肉, 都好好食. :)

    回覆刪除