我的網誌清單

2015年7月13日星期一

酸車厘子黑朱古力肉丸

採了酸車厘子,王子想再吃韓式辣醬酸車厘子炆牛腩。
我不想!我想做點別的、新的。
用了一部分酸車厘子,做了酸車厘子黑朱古力肉丸。


配蕎麥飯、清炒雜菜。



酸車厘子黑朱古力肉丸



材料﹕ 
豬牛混碎肉1kg (可用其他碎肉)
燕麥6湯匙
黑朱古力100g
酸車厘子200g
牛肉高湯1杯
月桂葉3塊 
1/2杯





調味A: 
生抽3湯匙
老抽1/3湯匙 
1湯匙 
1/2湯匙
薑茸1/2湯匙
肉桂粉1/5湯匙
黑胡椒1/2湯匙 
水4湯匙




調味B:
1/4湯匙




豬牛混碎肉加入調味A及燕麥拌勻,攪3分鐘至起膠,搓成一粒粒,
燒熱易潔鑊,不油,加入肉丸,用中火煎香每面,盛起,
加入酸車厘子、月桂葉、牛肉高湯用小火煮10分鐘 
加入肉丸,加蓋用小火煮約15分鐘 加入黑朱古力煮至溶,
試味,熄火,加蓋焗約1小時



我用的黑朱古力夠甜所以沒有加糖,這方面自行調教。

18 則留言:

  1. 我無諗過搵朱古力整肉丸呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲出名朱古力嘅國家都有類似食譜,通常配牛肉

      刪除
  2. 加左朱古力係甜還是酸車厘子味?

    回覆刪除
  3. 黑朱古力肉丸好特別啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲人仲有好多組合,加啤酒、紅酒、香草....都有

      刪除
  4. 蕎麥飯的蕎麥使唔使先浸? 跟米一切煮?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以先浸15-20分鐘,再跟米同煮,蕎麥好容易淋架

      刪除
  5. 用酸車厘子做黑古力肉丸好食還是做炆牛腩好食啲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑古力肉丸比較特別,炆牛腩比較家常
      我都係比較愛家常風味

      刪除
  6. 回覆
    1. 60幾咋,其實可以用純啲,再加糖,用朱古力粉都得

      刪除
  7. 很少看到有朱古力和車喱子做汁的食譜,是你自創嗎?不過最近也知道瑞士蓮有很多不同味道的黑朱古力,連辣椒味都有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲出名朱古力嘅國家都有類似食譜,通常配牛肉,仲有好多組合,加啤酒、紅酒、香草....都有
      因為我有酸車厘子,所以組合吓囉

      刪除
  8. 真係想試下係乜野味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲人有個食譜係紅酒炆牛肉內加朱古力粉,有機會可以試試

      刪除
  9. 回覆
    1. 都係源自歐洲人食朱古力嘅文化

      刪除