我的網誌清單

2015年7月30日星期四

兩餸一素湯

去咗新屋,回來已經有點累。
王子嚷着很餓,幸好出門前已準備好一部份食物,回家一會便有飯開。
當佢餓時,便會在廚房門口徘徊流連,望住我。。。
望住,唔代表會快啲架,哈哈哈!


先來個西瓜皮素湯。


芥蘭頭炆牛肉。


另一味係甘荀靑瓜炒魷魚絲。


26 則留言:

  1. 個湯好吸引,寒涼嗎?飲咗會唔會頭暈gar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔會頭暈喎,不過怕寒涼可以加薑呀

      刪除
  2. 魷魚絲好難攪, 煮得唔好好似食橡筋, 你好叻呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 魷魚主要係時間囉,一熟就收火,就唔似食橡筋架啦

      刪除
  3. 我喜歡魷魚個果多D, 自己好少在家煮, 出街食多.

    回覆刪除
  4. 在廚房門口望住, 會阻住你煮嗎, 仲會煮得慢啲添

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又冇,不過佢不斷問食得未囉

      刪除
  5. 我奶奶會無聲無色企我後面睇我煮乜,有時失驚無神比佢嚇一跳

    回覆刪除
  6. 西瓜皮素湯 -- 我昨晚都係喝這個湯

    回覆刪除
  7. 下次試下西瓜皮煲湯先 ;) 如果班生肚餓, 佢會成日行出行入兼開雪櫃 :)

    回覆刪除
  8. 妳先生都好接受中式菜喎。
    炆牛肉好好味,但我比較喜歡牛腩,
    似有蘿蔔...加咗入去♡♡♡
    新屋仲喺史圖加特 ? ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都比較喜歡牛腩,不過呢舊牛肉硬,炒唔到,只好炆
      芥蘭頭真係有d似蘿蔔架,不過味道唔似囉
      新屋仲喺史圖加特架

      刪除
  9. "當佢餓時,便會在廚房門口徘徊流連,望住我。。。" 我讀到呢句腦裡就出現左一隻小狗的樣.....哈哈哈....可憐又好可愛﹗

    芥蘭頭牛腩,好得啊﹗我成日都等超市賣肥大白蘿蔔,做牛腩煲,但成日都失望而家,以後用芥蘭頭就得啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!好少買到肥大白蘿蔔架,所以改用芥蘭頭,都好好味架,又平!

      刪除