我的網誌清單

2015年7月2日星期四

泡飯

家中剩下了蕃茄香菇海茸。
也剩下了蘿蔔牛腩湯。
還有點剩飯。


我不愛吃剩菜,即使有剩菜,也要把它翻新當新菜吃。
今次,趁天氣熱,吃泡飯也不錯啦。
除了剩菜,我也加入了蟹柳和一大把番茜。
泡飯,是你杯茶嗎?

22 則留言:

  1. 天氣咁熱, 食剩菜泡飯, 一流啦, 唔駛重新煮, 唔駛企係廚房咁耐呀.

    回覆刪除
  2. 絕對岩晒呢個時候食,簡簡單單,最好唔好開住個火爐..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個時候開住個火爐真攞命呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 多款湯飯我都ok架,除咗鴨腿湯飯

      刪除
  4. 我細細個就喜歡用湯泡飯,因食完可以快啲出街玩嘛,嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 泡飯絕對是我最愛, 最近已煮了兩次, 一次是排骨芥菜, 一次是絲瓜蕃茄肉片.

    回覆刪除
    回覆
    1. 絲瓜蕃茄肉片呢個組合我鐘意呀

      刪除