我的網誌清單

2015年7月29日星期三

Pimientos de Padrón

又有跳樓貨買吓。 
來自西班牙嘅Padrón peppers,我打算用黎整tapa。


我很少為王子準備甜品,見超市有現成甜品,便買給他算數。


勁平啦。。。


是日整個素食tapa,叫Pimientos de Padrón,適合用來送啤酒。
吃Pimientos de Padrón時,西班牙人會一邊吃一邊問對方。
辣嗎?不辣。
辣嗎?不辣。
辣嗎?辣呀!
因為大概每8-10隻Padrón peppers中,便有一隻較辣。
有點像我們的〝辣辣壽司邊個食〞!



Pimientos de Padrón



材料﹕ 
Padrón peppers 300g(冇可改用靑尖椒)
蒜頭2粒
橄欖油2/3湯匙




調味: 
海鹽1/5湯匙
黑胡椒碎少許






燒熱易潔鑊,油,用中火煎香Padrón peppers一面(約2-3分鐘)
反轉煎另一面,同時加入蒜頭海鹽黑胡椒 約2分鐘,最後


17 則留言:

  1. 超市現成甜品,個look又幾靚喎!

    回覆刪除
  2. 王子有甜品, 應該好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同專員一樣,一面批評,但又狂食囉

      刪除
  3. 這個開party同班朋友食都好喎, 好似以前同同學仔玩辣辣壽司咁, 哈哈.

    回覆刪除
  4. 較辣...會唔會係好辣㗎?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 洋人嘢唔會太辣,香港啲靑尖椒辣好多

      刪除
  6. 係呀,似grilled pepper咁,食到佢本身嘅香味

    回覆刪除
  7. 好似好好味咁喎 , 辣野我啱呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意架,可以食到食材本身嘅味道

      刪除
  8. 記得Pimientos 喺香港是叫小甜椒(罐頭貨),是用來裝飾又或用來襯煮白汁的食物。

    回覆刪除