我的網誌清單

2015年7月5日星期日

43度!

周末熱到43度!
新屋有個夏宮,十分凉浸浸,我們決定早早去夏宮,晚上才回家。
中途去了一趟DIY shop。


熱到不得了,卻碰上大清貨。


夠平,咁熱都照睇。
我們幸運地買到半價地磚。


太熱,DIY shop立即賣平雪糕,0.5歐一杯咋。


估唔到咁多人。


是日礦泉水任飲。


真係熱,員工要吹風扇。


呢度好多車冇冷氣,只好咁做。
又或者等燈時開車門,轉燈才關車門。


唔知乜事,晚上無端端有15分鐘煙花睇。






24 則留言:

  1. 半價地磚會唔會唔夠用時之後去買買唔番個款㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買地磚通常會預多啲架,除咗依家用,亦要預料將來唔小心整爆磚

      刪除
  2. 香港雖然無四十度, 都都好熱, 而且因為濕, 更加辛苦. 我最近常講, 香港就快變非洲了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係乾熱+曬+日照長,但係冇冷氣囉

      刪除
  3. 43C太驚人了。我十四號起會到德國旅行兩星期,希望到時涼返啦。2010年在巴黎已經領教過歐洲38C的攞命高溫。2013年到德國南部又碰上三十多度的天氣。想不到這年的熱浪更厲害。雖然歐洲無香港咁濕,但乾煎也不好受。那年在德國我和兒子說,歐洲的熱像焗爐,香港的熱像蒸籠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最差嘅應該過咗啦,但係仲係三十多度+曬+日照長。。。
      你嘅焗爐/蒸籠比喻+分正確呢。

      刪除
  4. 架車無裝冷氣 ? ?
    汽車空調唔喺有埋.....
    熱死(><)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度唔一定有架,因為我地熱嘅日子少+以前冇咁熱架。。。

      刪除
    2. 聽你一講,嚇到我立即check check下星期德國遊租嗰架車有無冷氣。好彩有。

      刪除
    3. check check好啲,其實25度以上加曬,冇冷氣已經有啲辛苦啦

      刪除
  5. 氣候暖化…以前我這邊也是凍多過熱,冷氣機根本是昂貴物品,但而家卻有很多家居安裝冷氣,至於汽車沒冷氣的可說是絶無僅有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地仲係冇架,連新車都不一定有呢。。。

      刪除
  6. 回覆
    1. 裝修咗嘅地牢呀,十分凉浸浸架

      刪除
  7. 回覆
    1. 刷出新紀錄呀,好彩明年開始有夏宮住

      刪除
  8. 回覆
    1. 刷出新紀錄呀,好彩明年開始有夏宮住

      刪除