我的網誌清單

2015年7月6日星期一

韓式紫菜猪肉飯卷

天氣依然熱,想想煮些甚麼,不用熱吃但又吸引的。
是日突然想起韓式紫菜嘅麻油紫菜香氣,家中又有存貨,便決定做韓式紫菜猪肉飯卷。


一包只有5塊,不過天氣熱,5卷紫菜飯卷也夠吃了。
都是不會邊吃邊流汗嘅東西。。。


猪肉是甜辣猪肉,也加了甘荀、靑瓜和芝麻。


也做了個透心涼嘅梅子蕃茄沙律。


26 則留言:

  1. 你真係創意無限。佩服佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      家中只有某些材料,韓式紫菜飯卷材料方面又有彈性,都不錯呀

      刪除
  2. 真係唔怕食到滿頭大汗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個可以用素材料做,啱阿仔呀

      刪除
  3. 昨天黄昏我呢度刮大風、下大雨,晚上及今天舒服了很多。你果邊下了雨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎。。。仲未呀,涼了點,不過依然有30多度

      刪除
  4. 韓式紫菜飯卷我一直都想整。

    回覆刪除
  5. 我個仔好喜歡咁樣卷, 不過入面係三文魚同青瓜多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 外面太熱,我就有乜材料用乜,韓式紫菜飯卷材料方面有彈性,可以隨時做呢

      刪除
  6. 我好鍾意食紫菜飯卷,不過實在太懶動手呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係要有時間整。。。
      我特愛麻油紫菜香氣,香!

      刪除
  7. 我唔識整甜辣豬肉,不過我試用過五香肉丁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五香肉丁我地冇架,似乎係唔準入口呀

      刪除
  8. 天氣咁熱真係會無胃口呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但又不能天天吃沙律,要想想其他食品

      刪除
  9. 真係熱時食甚麼都冇胃口,這些好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但又不能天天吃沙律,要想想其他食品

      刪除
  10. 呢個好味, 食時唔會一身汗

    回覆刪除
  11. 我唸排都唸住整韓式壽司, 但懶蟲未走開唔到工..HAHAH

    回覆刪除