我的網誌清單

2015年7月8日星期三

家常菜

熱了幾天,沒吃家常菜,稍涼便立即煮,很想吃喔。


上次做韓式辣醬酸車厘子炆牛腩,多做了,放入冰箱。
正好!拿出來熱熱便多一道菜。
王子很愛這菜,但酸車厘子已經過造了。
或許天氣涼點,再去後山看看有沒有合適水果做這菜吧。


我想吃芥蘭頭,為自己做了排骨煮芥蘭頭。


還有泰式蝦醬西生菜。


22 則留言:

  1. 你的家常菜也好中式呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是一中一韓一泰嘅家常菜呢

      刪除
  2. 為自己做? 排骨煮芥蘭頭, 王子唔同你爭食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓式辣醬酸車厘子炆牛腩吸引佢多啲呀

      刪除
  3. 我都喜歡芥蘭頭, 番而老公仔仔麻麻地. >.<

    回覆刪除
  4. 在王子來說是家常菜,但在其他人來講已不平常了……

    回覆刪除
  5. 我喜歡泰式蝦醬西生菜。

    回覆刪除
  6. 呢個菜我要叫我女朋友學整先得,呵呵。

    回覆刪除