我的網誌清單

2015年7月15日星期三

元蹄二食

從冰箱取出一只元蹄。
解凍,出水,加2湯匙鹽醃3天。
超市是有咸元蹄賣的,但咸得驚人,只買過一次。
超慳家,一隻1歐咸元蹄可以二食。


第一食是煲紅湯。
元蹄先煲成肉湯,取出,加入其他材料煲煲煲。


第二食本來想用黃豆炆,但懶得煮黃豆,用茄汁豆代替。
煮了冬菇茄汁豆炆元蹄。




冬菇茄汁豆炆元蹄



材料﹕ 
已煲湯元蹄1隻
茄汁豆1罐
冬菇6隻
蒜頭3粒
薑4
水1 1/2杯



調味: 
生抽2湯匙
老抽1/3湯匙 
1湯匙 
1/4湯匙
黑胡椒1/3湯匙 





冬菇用1 1/2杯水浸軟,搾乾,冬菇水留用,
燒熱易潔鑊,油,加入用中火煎香加入冬菇及蒜頭炒香
加入茄汁豆冬菇水調味加入元蹄,加小火煮15-20分鐘 中間反幾次,
試味,熄火,加蓋焗約1小時


18 則留言:

  1. 冬菇茄汁豆呢個組合太特別了.

    回覆刪除
  2. 無心情煮食時,我用茄汁豆,炒蛋,加塊多士就食喇。茄汁豆撈飯,仲快添。茄汁豆好幫手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茄汁豆其實我一般般,但王子愛吃,我通常用黎加餸俾佢囉

      刪除
  3. 係呀, 我見香港人都係用來先煲湯,後焗元蹄。

    回覆刪除
  4. 我也試過,先將豬手(唔係豬小腿)煲十多廿分鐘做個湯底,然後再用南乳去炆,第一有個湯享用,第二啲豬手又冇咁膠口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,咁樣一湯一餸最好,用南乳去炆,遠勝食湯渣呀

      刪除
  5. 唔知點解,由細到大都唔鍾意食茄汁豆

    回覆刪除
    回覆
    1. 茄汁豆其實我一般般,但王子愛吃,我通常用黎加餸俾佢囉

      刪除
  6. 咸元蹄正呀,這裡冇㗎,香港都有煮好嘅賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有呀,不過煲完煲湯超咸,元蹄又仲係超咸,完全食唔到,所以自己醃囉

      刪除